PhotoBanter.com

PhotoBanter.com (http://www.photobanter.com/index.php)
-   Large Format Equipment For Sale (http://www.photobanter.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   FA: Toyo View 810M Metal Field [A+]Top / FA accesories Toyo View810 (http://www.photobanter.com/showthread.php?t=57536)

elvis1235 February 19th 06 12:26 PM

FA: Toyo View 810M Metal Field [A+]Top / FA accesories Toyo View810

Beste Philip,

op het internet kwam ik een zeer oude advertentie van je tegen voor een toyo 810 camera. Ik ben op zoek naar de camera, en ik las in je advertentie iets heel interssants waar je me hopelijk een antwoord op wilt geven.

bij de camera verkocht je destijds een " t 8054 – adapter for sinar $181‚–" waardoor je sinar db objectieven op de toyo kan gebruiken. klopt dit? is er een adapter waarmee je de DB sluiter en lenzen kunt gebruiken op de Toyo 810? Mocht je dit weten en er informatie over hebben, dan zou je mij daar zeer mee kunnen helpen.

Alvast bedankt voor je tijd,

vriendelijke groet,

Lodewijk

--